HTML

Facebook

...és még annyit, hogy

Ami eszembe jut, mert nem kell mindig tematikusnak lenni.

Társadalom

Bejegyzések

Friss topikok

HTML doboz

 

2008.11.28. 22:13 Zsoolt

Elnökökkel sétálva

Szeretem a "mozit", amit az álmaim produkálnak, de néha magam is meglepődöm. Azt álmodtam, hogy három amerikai ex-elnök társaságában sétálok az utcán. Igyekeztünk éppen valahova. 

Bill Clinton, az idősebb George Bush és Jimmy Carter öles léptekkel haladt az utcán. Mind nagyon magas, jól megtermett legények voltak és bár én sem vagyok valami alacsony szinte szaladnom kellett, hogy lépést tartsak velük, ahogy hosszú lábaikkal meneteltek előre. 

Mindenképpen Bill Clinton közelébe akartam kerülni, a társaságát kerestem, hogy majdhogynem szaladva elmondhassam neki mennyire nagyra tartom őt. De képtelen voltam elmondani, mert Jimmy Carter mindig közbeszólt, valami vicces dologgal elütötte az igyekezetemet, aztán egyszer csak felém fordult: 

„ figyelj ide barátom...nem kell mindent olyan rohadtul komolyan venni!” 

Szóval Jimmy Carter üzenetével kezdtem a reggelt:)

Szólj hozzá!

Címkék: bush bill george jimmy clinton carter


A bejegyzés trackback címe:

https://annyit.blog.hu/api/trackback/id/tr69793965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása