HTML

Facebook

...és még annyit, hogy

Ami eszembe jut, mert nem kell mindig tematikusnak lenni.

Társadalom

Bejegyzések

Friss topikok

HTML doboz

 

2009.11.02. 23:07 Zsoolt

Az Enikő név kínaiul

Az alábbiakban közölt névváltozatok magatokra tetoválása előtt kérlek olvassátok el ezt a bejegyzést: A magyar nevek kínaiul!

Kaptam ma egy kommentet, amiben az Enikő név kínai verziójára kíváncsi encikee.:) Volt egy kis időm, illetve igazából nem volt, mert nagyon kellett volna egy határidős munkát csinálni. De minél jobban feszít valami, annál nagyobb bennem az ellenállás, hogy csináljam. Még egyetemista koromból emlékszem, hogyan lett a mosogatás a világ legvonzóbb, legizgalmasabb tevékenysége amikor egyébként vizsgára készülni kellett volna.

Na kb. így voltam ma este én is, utánajártam hogyan van az Enikő név kínaiul. Hogy lehet az ilyesminek utánajárni? Keresel egy híres Enikőt. Nem azt hiszem rosszul kezdtem. A metódus úgy indul, hogy elveszel feleségül egy kínai anyanyelvű lányt. Én történetesen szingapúrit vettem el és amikor a rövid megoldást keresem direktben megkérdezem tőle:

- Te, hogy van az Enikő név kínaiul?

A gyors megoldás sose működik, mert nem érti azt, hogy Enikő.

- What? Eniko??? - kérdezz vissza mert a kínai mellet az angol is nyelve a szingapúriaknak. Feladom itt a verbális próbálkozást mert tudom, ha még kapásból tudná is, én akkor sem érteném a választ, miszerint ài nī kě. Írtam hát neki egy e-mailt az egyik kanapéról a másikra. Pár óra múlva meg is nézte és innen jön a "keresel egy híres Enikőt" rész. Ugyanis fogalma sincs még leírva látva sem, hogy hogyan van kínaiul az Enikő. De keresett egy híres Enikőt, aki kínában is ismert lehet. Angolul a google kidobja, hogy Mihalik Enikő fotómodell valahogy össze van fonódva a China Vogue-gal. Innen már csak egy lépés kínaiul benyomni a google-be, hogy "magyar modell" és kijön az eredmény

Eniko Mihalik

艾妮可-米哈莉克

 

A képaláírásból aztán már az értő szem (értsd kínaiul értő) már leszedi, hogy az a képen szereplő modell neve. Így megkapjuk, hogy ENIKŐ kínaiul az nem más mint ÁI NI KE.:)

Enikő in Chinese

 

Most akkor megyek dolgozni végre..

 

 

Chinese Lessons in Budapest!


www.nihao.org

Ha meg akarod tanulni hogyan írd le a neved kínaiul:

Budapesten

NihaoHello

2 komment

Címkék: kínai enikő kínaiul


A bejegyzés trackback címe:

https://annyit.blog.hu/api/trackback/id/tr831494475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szisztra 2009.12.01. 18:31:44

szeretném a dominik nevet kinaiul.

Maybell 2010.02.07. 19:45:59

Szeretném megtudni a Virág és a Leila, hogy van kínaiul.
süti beállítások módosítása